نرخ تقریبی یقیمت خدمات نظافت راه پله در تبریز:
راه پله |
پارکینک |
حیاط |
قیمت (تومان) |
|
0 الی 2 |
|
|
30,000 |
|
|
40000 |
|||
45000 |
||||
3 |
|
|
35,000 |
|
|
45,000 |
|||
50,000 |
||||
4 |
|
|
40,000 |
|
|
50,000 - 55,000 |
|||
55,000 – 60,000 |
||||
5 |
|
|
40,000 |
|
|
60,000 |
|||
65,000 – 70,000 |
||||
6 |
|
|
50,000 |
|
|
60,000 –70,000 |
|||
80,000 – 70,000 |
||||
7 |
|
|
55,000 |
|
|
75,000 |
|||
80,000 – 90,000 |
||||
8 |
|
|
60,000 |
|
|
90,000 – 95,000 |
|||
90,000 – 110,000 |
||||
9 |
|
|
65,000 |
|
|
95,000 – 100,000 |
|||
110,000 – 120,000 |
||||
10 |
|
|
70,000 |
|
|
100,000 |
|||
110,000 – 130,000 |
- جدول فوق برای ساختمان های 1 یا 2 واحد در هر طبقه و پارکینک 1 طبقه می باشد.
- نحوه انجام نظافت راه پله (جارو ، تی کشی ، تمیز کردن نرده ها ، کابین آسانسور و هره ها می باشد.)
- نحوه انجام نظافت پارکینک(شستن کف پارکینک ، درب ها و شیشهها )
- نحوه انجام نظافت حیاط ( شستن کف حیاط ، درب ها و شیشه ها )
- در نظافت آپارتمان محوطه ساختمان یعنی جلوی درب ورودی تمیز خواهد شد.
- برای تمیز کردن پنچره ها و دیوارها در راه پله و شستن دیوار ها در پارکینک و حیاط هزینه اضافه دریافت خواهد شد.
- وسایل مورد نیاز برای نظافت راه پله ، پارکینک و حیاط آپارتمان :
- جاروی کوچک برای راه پله
- تی نخی
- سطل
- جاروی بزرگ و زبر برای پارکینک و حیاط
- تی پلاستیکی
- شیشه پاک کن و تاید
- شیلنگ و بست
- دسمال نخی و جادویی
- حداقل قیمت خدمات نظافتی برای راه پله 30,000 تومان می باشد.
این قرارداد مابین آقای ............................. فرزند ......................... به شماره ملی .....................................شماره تماس........................ به عنوان کارفرما از یک طرف و آقای حسین سیفی مدیریت شرکت خدماتی تک ستاره پاک تبریز به شماره ثبت 40۶۱۸ به عنوان مجری خدمات نظافتی و پیمانکار از طرف دوم به شرح ذیل منعقد می گردد.
ماده 1: موضوع قرارداد
عبارت است از تنظیفات کلی آپارتمان ۶ طبقه 6 واحدی
ماده ۲ : محل انجام کار
ماده ۳: موارد انجام خدمات
1-3- راهپلهها (جارو و تی کشی)+ نرده ها+هره+ جعبه های آتش نشانی
2-3- آسانسور (شامل کابین آسانسور ،درب همکف آسانسور، زیر پایی آسانسور)
3-3- پارکینگ (جارو و شستشوی کف پارکینگ + شست و شوی تمامی درب های پارکینگ)
4-3- حیاط (جارو و شستشوی کف حیاط + شستشوی درب حیاط )
5-3- محوطه (شست و شوی جلوی تمامی درب ها به اندازه متر)
ماده 4 : شرایط و موارد قرارداد
1-4- نظافت آپارتمان به صورت جلسه ای یعنی جلسه در طی ماه صورت می پذیرد ،
2-4- تهیه کلیه لوازم خدماتی بر عهده کارفرماست و در صورت کمبود لوازم خدماتی، پرسنل شرکت موظف است کارفرما را در جریان امر قرار داده و در صورت عدم رسیدگی کیفیت کار از پیمانکار ساقط شده و کارفرما موظف به پرداخت کامل هزینه خدمات را می باشد.
3-4- در صورت اعتراض هر یک از ساکنین آپارتمان در مورد نحوه کارکرد پرسنل، پرسنل شرکت موظف به جوابگویی نیست و کارفرما باید در این مورد جوابگو باشد.
4-4- کارفرما موظف است طبق هماهنگی قبلی با شرکت آگهی در مورد عدم پارک کردن ماشین ها در پارکینگ نماید و چنانچه حین نظافت ، ماشین در پارکینگ باشد، زیر ماشین تمیز نمی شود.
5-4- طبق هماهنگی قبلی با شرکت چنانچه خدمات به دلایلی از قبیل تعمیرات ، جو نامناسب آب و هوا و نظیر آن لغو شود باید به پیمانکار اطلاع رسانی شود، در غیر این صورت با اعزام پرسنل شرکت کارفرما موظف به پرداخت هزینه خدمات را می باشد.
6-4- پرسنل شرکت موظف است تمامی مواردی که آنچه در ماده 3 بیان شد به نحو احسن انجام دهد و در صورت عدم برطرف کردن ایراد به شرکت اطلاع داده شده و شرکت موظف است شخصا رسیدگی نماید.
7-4- پیمانکار در قبال بیمه مسئولیت مدنی یا حوادث کارگری مسئول هست .
8-4- پرسنل شرکت موظف است در زمان تعیین شده در محل انجام خدمات حضور یافته و در صورت تاخیر بیش از یک ساعت شرکت موظف است شخصا به تعهدات خود عمل کند.
9-4-هرگونه توافقات کاری یا پرداخت وجهی خارج از مقوله قرارداد مابین پرسنل شرکت و کارفرما عواقب آن بر عهده خودشان می باشد.
10-4- تمامی هزینه های قانونی مربوط به حقوق و دستمزد پرسنل اعم از مالیات ، بیمه تأمین اجتماعی ، حق سنوات، حق مرخصی،پاداش پایان سال عیدی ،حق شیفت و هرگونه حقوق قانونی ، بر عهده پیمانکار می باشد.
11-4-جهت هرگونه سوء استفاده های احتمالی شرکت بایستی برای هر جلسه از خدمات انجام گرفته برگه معرفی به کارفرما ارائه نماید.
12-4-طبق نظر سنجی و گزینش انجام گرفته از میان نیروهای واجد شرایط جناب آقای....................... به شماره ملی................... بعنوان نیروی معرفی شده جهت انجام خدمات در این قراردادمی باشد و در صورت غیبت یا مرخصی فرد مذکور شرکت مجاز است با کسب مجوز شفاهی یا کتبی از پیمانکار جایگزین واجد شرایط را با مسئولیت خویش تامین نماید.
ماده 6 : مدت و حقوق قرارداد
مدت قرارداد از تاریخ 08/02/98 الی 29/12/98 به مدت 11 ماه و پرداخت حقوق به صورت ماهانه بعد از اتمام هر جلسه از نظافت به مبلغ ریال(معادل تومان) باید به شماره کارت 5058011225231239 یا شماره حساب 49/411701106621 به نام مدیریت شرکت (آقای حسین سیفی) واریز گردیده و رسید آن نزد کارفرما محفوظ شود.
ماده 7 : فسخ قرارداد
به موجب این قرارداد اگر هر یک از طرفین نتواند به تعهدات خود عمل نماید طرف متضرر می تواند از طرف مقابل ادعای دریافت هزینه و خسارت را داشته و قرارداد بلافاصله فسخ می گردد.
ماده 8 : تنظیم قراداد :
این قرارداد پس از علم و اطلاع کامل از مفاد آن در8 ماده و در دو نسخه متحدالشکل که هر دو حکم واحد را دارند تنظیم و به امضاء طرفین رسید. خداوند بر هر دو طرف خیر و برکت عنایت فرماید.
مهر و امضای طرف اول قراداد
مهر و امضای طرف دوم قرارداد
- ۹۴/۱۰/۳۰